סיפורו של אושרי משה בוצחק

אושרי משה בוצחק נולד ב01.03.2001, ז' באדר תשס"א,

 להוריו היקרים איל ורעות.

אושרי גדל והתחנך בבית דתי ובישיבה התיכונית "פרחי אהרון", למד ועיצב את אישיותו על פי הערכים שקיבל בבית.

חלומו הגדול היה להגיע כמה שיותר רחוק בצבא (לאו דווקא בדרגות), להגיע לכמה שיותר חיילים ללב ולהוביל קדימה.לפני שהתגייס, היה בישיבת הסדר בטפחות שנה וחצי שבהן פיתח אופי חזק מאוד, חיזק את אמונתו, קיבל כיוון חד וברור והקפיד על אימונים מאסיביים תוך כדי הישיבה.

ב25.03.2021 התגייס אושרי לחטיבת הנח״ל, יצא לגיבוש במטרה להתקבל לסיירת ועבר בהצלחה.אושרי הגיע לצוות 1 המוביל לפלחה״ן.

בשירותו פיתח גאוות יחידה לפלחה״ן נח״ל, למד את כל השירים, לבש כל חולצה אפשרית, נשם את אוויר הפלחה״ן והעריך את המקום אליו הגיע.אושרי היה מהחיילים הבולטים ביותר בצוות, תמיד הוביל דעה, התנדב לכל דבר, שמר על מורל גבוה, חייך לקושי ותרם רבות להצלחת הצוות.לאחר מסלול של שנה ושלושה חודשים שכלל קורס מ״כים, קיבל אושרי את התפקיד שכל כך רצה.. מ״כ טירונים!אושרי ביצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר, היה נאמן מאוד לחייליו, פיקד עליהם על פי ערכיו, על פי אופיו ואישיותו הניחנת במעלות ומידות גבוהות מאוד.אושרי היה קשור וקשוב מאוד לחייליו לכל דבר, סחף אחריו והיה מפקד מצטיין.

לאחר ארבעה חודשים בתפקיד, התנדב לצאת לקורס קצינים ולאחר שעבר את המבחנים בהצלחה, יצא לבה״ד.8 חודשים מתישים ומייגעים הסתיימו בהצלחה ותפקיד חלומותיו חיכה מעבר לדלת. אושרי התבשר כי הוא מקבל את התפקיד שכל כך רצה, מפקצ מסכמים שעשוי לעלות לפלגת הלוחמים של פלחה״ן נח״ל תוך חודשיים.

אושרי חזר לצוות שהיה בו בתפקידו הראשון כמ״כ טירונים, הרגיש בבית, התחבר מהר מאוד, יש האומרים שגם קצת היה חברי מדי ביחס למה שרגילים ממפקצ.בתחילת המלחמה עוד תפקד צוותו של אושרי (צוות בוצחק), בהמשך הלחימה עלה צוות בוצחק ללוחמים והצטרף לפלגה בלחימה.בתאריך 23.12.2023 בשעות הבוקר, יצא צוות בוצחק להתקפה בהובלתו של אושרי, בכניסתם לאחד הבתים, אושרי היה ראשון בכוח ונתקל בשלושה מחבלים.. כתוצאה מההיתקלות, נהרג אושרי שהיה מפקד הצוות.אושרי פעל בצורה הירואית, בגבורה, אומץ, נחישות ועל פי רוח צה״ל, בדיוק כמצופה ממפקד בצבא.תוך כדי המלחמה, הספיק אושרי להתארס לאהבת חייו, רביד.לחתונתם כבר היה תאריך (10.07.2023).הלב שבור והמציאות בלתי נתפסת, אך נמשיך בחיינו כשניקח כל אחד לפחות משהו אחד מאושרי ונזכור אותו לעד.

יהי זכרו של אושרי משה בוצחק ברוך💔

01.03.2001-23.12.2023